20 augusti

hejsan! första dagen i skolan idag, eller.. det var ju ingen riktigt dag vi pratade mest och fick tårta och saft.
Det var jätte härligt att få träffa alla igen, har saknat nästan alla jätte mycket, märker man nu när jag har vart utan dom så länge. menmen, imorgon börjar skolan iaf på riktigt igen, sommarlovet har gått så sjukt snabbt. Vårat schema suger också, slutar tre/fyra varje dag utan sovmorgonar. wihooo.. Efter tårtan så gick jag johanna och tilda hem till johanna och kollade på holigans&vingar av glas. Jag rekomenderar båda :) När jag kom hem så låg det ett paket på golvet, och det var min tröja med snook tryck på :D:D:D jag blev hur lycklig som helst. Ikväll har jag vart med ramona och minna, ramona har klippt minnas hår och lite så, alltid trevligt att vara med dom. Nu ligger min katt i mitt knä, har hon nog inte gjort sen hon var bebis. Hon har börjat bli fett mysig, det känns braaaa.:) nu ska jag sluta blogga för jag har inget mer att skriva om för idag :D pusss!


en bild på tröjan :)

(och nej, dannes näsa är inte mosad, tröjan blev vikt eller något haha )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0