18 augusti

tredje inlägget idag! Jag trodde bara att jag skulle sitta hemma och ha tråkigt ikväll, men så blev det inte.
Jag och minna gick runt i västergård, hon köpte choklad och jag en cola i glasflaska som hon öppnade med tänderna (?) hmm. Sen åkte det förbi två snubbar på en moppe, minna vinkade dom stannade, haha frågade efter hennes nummer och sånt, men hon dissade dom och då blev dom sura.Sen satt vi i en lekpark och pratade i telefonen med några. Sen började vi gå mot hennes faaar, men då ville vi inte gå in än så vi satt oss i ett solarium och lyssnade på musik.
Sen var det dags för mig att gå hem, men jag var rädd för det var mörkt. och ingen ville skjutsa hem mig på moppe så jag fick gå ensam, jag var rädd att jag skulle dö hela vägen hem HEHE. men jag dog inte :) vilket var bra.
Min blogg är väldigt ointressant, men det ska jag ändra på, jag lovar. eller iaf försöka :) ha det braa, pussskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0