18 augusti

hejsan! inatt satt jag uppe jätte länge för att försöka fixa min blogg, men det gick ju som det gick haha.
det får nog förbli en enkel och ful blogg helt enkelt ((: Och i övermorgon börjar skolan, vill inte ens tänka på det.
Första veckan kommer säkert bli kul, träffa alla och så. Men sen när det kommer igång på riktigt och det är lika lång tid till nästa sommarlov igen så kommer jag bara vilja gå och skjuta mig. menmen, jag ska bli en riktig pluggis nu, så att jag får bra betyg, jag orkar inte med att få ångest i slutet av terminen igen, när man har jätte många omprov kvar för att man inte har ansträngt sig tillräckligt mycket, men nu jävlar :D nog snack om skolan, haha ska bara ta det lungt sista dagen nu :) den 16 så var jag och några andra på the voice, tänkte berätta lite om det. Fullt med folk var det iaf, över 10 tusen kan jag nog tänka mig. När vi stog mitt i allt ihop, nästan längst bak så var det petter som sjöng, så säger han helt plötsligt att han har med sig en gästartist, så skriker han att det är kihlen! Jag och nettan skriker och alla kollar på oss, haha. efter springer vi bakom scenen fast då hade han redan dragit, åh. det gjorde iaf min kväll, och dom jag var där med var jätte braiga!<3

haha oj, nu kom min granne och plinga på, jag hade nog för hög musik. jag öppnade inte, mohahah. klockan är faktiskt halv tre, då får man väl ha ganska högt?så farligt högt var det inte, hon är nog bara känslig :) eller så var det något annat hon ville. i guess we will never know. (:


jag kollade nyss på bilder från kinna den 14 juni, Jag och minna åkte till borås dagen innan uppträdandet,
 med hennes mamma pappa och bror.  Borås var helt dött, seriöst. Sen övernattade vi på hotell, och sängen var underbart skön! jag hade en tanke på att ta med mig den i min väska, hehehee. Sen på morgonen så fixade vi oss,  sen gick vi runt lite på stan innan vi åkte till kinna, där kom vi till en slags park, några andra körde innan snookarna, dom sög allihopa. jag kommer ihåg hur jävla ont jag hade i mina fötter, jag trodde jag skulle avlida. men vad offrar man inte för adams ray o kihlen höhö. Vi stog längst fram, det var inte så mycket folk först, sen kom snookarna, jag började gråta haha, dom var så jäävla grymma, efter att dom hade kört så gick vi till ett stängsel där man fick krama och prata med dom, bästa dagen i mitt liv, helt klart! 

tog videon från youtube, skit dålig kvalitet. men den duger :)


PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0